sobota, 20 marca 2010

A MOŻE GOFRY?!


 Wraz z nadejściem wiosny zaczynamy mieć ochotę na smakołyki, o których zimą nawet nie pamiętaliśmy. A może by tak zjeść gofry? Ze śmietaną? Z dżemem? NIE! Ze śmietaną . . .  koperkiem i ogórkiem! Do przygotowania tych niezwykle smacznych i oryginalnych gofrów zainspirował mnie przepis znaleziony na blogu Addio pomidory.
Ja podałam gofry z jogurtem koperkowo-ogórkowym. Rześkie i niezwykle smaczne połączenie.
Przepis cytuję za Anną z blogu Addio Pomidory.


SKŁADNIKI DLA 4 OSÓB


100g gęstej śmietany
2 łyżki oliwy z oliwek
400 g obranych ziemniaków
2 całe jajka 
1 żółtko
sól, pieprz
2 kubki jogurtu koperkowo-ogórkowego


Ziemniaki zetrzeć na drobnej tarce. Odcisnąć z nich sok. Przełożyć do miski i połączyć  ze śmietaną, jajkami i przyprawami - ja dodałam także czosnek. Odstawić na ok. 30 minut do lodówki. Nagrzaną gofrownicę posmarować oliwą i piec gofry. Ja podałam z jogurtem koperkowo-ogórkowym. Smacznego!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wizytę na moim blogu :)

Drukuj przepis

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails