czwartek, 19 marca 2015

Biały bez i limonka - Somersby ElderfloweLime - nowy wynalazek Lorda *



Już jest! 
W tym roku przyszła przed czasem.
Nowa, zielona, wyczekiwana, pachnąca i tętniąca życiem.


Wiosna, oczywiście. 
Uwielbiam ją za wszystko. 
Za kolor, za zapach, za smak, za dźwięk. 
Za zieleń pachnącą świeżością i za radosny szum strumienia.


Jak zawsze bawimy się w chowanego.
Ona się kryje, a ja szukam - pierwszych śladów wiosny. 
Zazwyczaj wygrywam. 
Kępka krokusów, białe dzwonki przebiśniegów - przecież widać je z daleka. 
Ale bywa, że mnie zaskoczy i podsunie coś zupełnie niespodziewanego. 
Coś co uwielbiam, ale zawsze muszę na to czekać znacznie dłużej.


Biały bez. 
Bujne krzaki bzu oplatają mój ogród niczym ogromny wianek. 
Gdy kwitnie,  powietrze pachnie szczęściem - rześkim, cytrusowym, kwiatowym, trudnym do opisania zapachem, który dzięki kuchennej magii udaje się zamienić w równie cudowny smak.
Próbowaliście?


Na drobne, delikatne baldachy białego bzu czekam z prawdziwym wytęsknieniem. 
Marzę, by zachłysnąć się ich pierwszym zapachem i przypudrować nos żółtym pyłkiem.
Jak zatem opisać szczęście, gdy szukając pierwszych, niewinnych śladów wiosny natrafiam na biały bez – kwintesencję kwitnącej, rozbuchanej natury?


Trafia w moje ręce i cały jest wiosną #Somersby #EldeflowerLime - nowy smak Lorda, który połączył wyrafinowany smak bzu z orzeźwiająca nutą limonki. Czy można chcieć więcej?!


Oczywiście, że tak. Oczywiście, że ma się ochotę na więcej. I oczywiście, że to idealny pretekst na pierwszy wiosenny piknik. 
Zabiorę ukochany kosz i zaproszę przyjaciół. 
Rozsiądziemy się na trawie i będziemy upajać aromatem bzu, rześką limonką i błogim szumem, z jakim #Somersby #EldeflowerLime spływa wprost do podstawianych szklanek.
Taka wiosna o smaku bzu, to jakby już lato blisko.... Rozmarzyłam się?!


Ale jak tu nie marzyć o lecie, przyjęciach w ogrodzie i beztroskich wędrówkach, gdy pod nosem i na podniebieniu czuje się zapach bzu i smak limonki, a pewien sprytny gadżet aż woła "gdziekolwiek idziesz, zabierz Somersby z sobą" ?!
Ja już spakowałam moje #Somersby #EldeflowerLime (obowiązkowo schłodzone) i ruszam na spotkanie na trawie. Wam też polecam!
Ze wszystkich smaków Somersby ta wersja z bzem i limonką smakuje mi najbardziej. Jest cudownie orzeźwiająca, nie za słodka i naprawdę czuć w niej bez, a to dla mnie najważniejsze! 

*wpis sponsorowany, powstał przy współpracy z Carlsberg Polska przy promocji nowego smaku marki Somersby. Napój zawiera 4,5% alkoholu i przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

4 komentarze :

  1. Bardzo zacny koszyk piknikowy - Lord musi o takim pomyśleć to jest pomysł nowy :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lordzie! Zapraszam do mnie na piknik - kosz czeka, należy Ci się relaks za taki wspaniały wynalazek :)

      Usuń
  2. Lordzie! Zapraszam do mnie na piknik - kosz czeka, należy Ci się relaks za taki wspaniały wynalazek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wizytę na moim blogu :)

Drukuj przepis

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails