czwartek, 22 grudnia 2011

Jest taki czas....



Jest taki czas, który nas łączy.
Prowadzi z daleka do miejsc najbliższych sercu.
Zasłania smutki. 
Wycisza spory. 
Maluje uśmiech. 
Śpiewa radośnie pełnią duszy.
Wyciąga ręce i splata w czułym uścisku.


Gromadzi wokół stołu, byśmy nie zapomnieli o jedności.
Otula miłością, ciepłem domu i zapachem szczęścia. 
Uczy dawać i nie chcieć nic w zamian - zasiadając do stołu mamy już to co najcenniejsze - dom, Bliskich i serca bijące najpiękniejszym rytmem spełnienia. 


Jest taki czas. 
Są takie Święta. 
Jesteście Wy i jestem ja. 
I mam takie jedno życzenie, aby to wszystko się spełniło. 
Abyśmy dotarli tam, dokąd zmierzamy. 
Spotkali tych, za którymi tęsknimy. 
Dzielili radość i dobre słowo. 
Wsłuchali się w chwile, których magia nigdy nie słabnie. 

Cudownych Świąt Wam życzę. 
Cieszcie się każdą chwilą, słowem, gestem. 
To bezcenny dar. Tak wielki, że nie zmieści się nawet pod największą choinką. 


A na choince bliskich mi Osób i na mojej pachną w tym roku piernikowe bombki. Nie wiem czy jeszcze zdążycie  je upiec, zwłaszcza, że do ich wypieku potrzebne są specjalne foremki, ale w ramach lekcji cierpliwości, o której pisałam w poprzednim poście (klik), może będą dla Was inspiracją na kolejne Święta.... 


Jeśli są wśród Was osoby, które również chciałyby upiec swoje bombki piernikowe, proszę o zostawienie stosownej informacji w komentarzu - wybiorę, a raczej wylosuję osobę, do której wyślę zestaw odpowiednik foremek. 
A wszystkim Wam zostawiam przepis na ciasto piernikowe idealne do jadalnych ozdób choinkowych. Dostałam je od Ali, o ona zna się na rzeczy, jak mało kto. Wyszperała ten przepis u mistrzyni piernikowych wypieków Mary - tu (klik) możecie zobaczyć jej dzieła.


CZESKIE PIERNICZKI TRADYCYJNE
/cytuję za Marą/
800g mąki,
280g cukru pudru,
120g tłuszczu,
110g miodu
220g jajek
3 łyżeczki sody,
4 łyżeczki przyprawy do pierników ( daję jedno opakowanie przyprawy i 2 łyżeczki cynamonu)


Miód i masło roztopić. W misce wymieszać mąkę, cukier, sodę i przyprawy, dodać ciepły miód z masłem i wymieszać. Następnie wlać roztrzepane jajka i zagnieść ciasto. Odłożyć w chłodne miejsce na minimum dwa dni, ja nie czekam nigdy tak długo, piekę zawsze tego samego dnia.
Wałkować cieniutko, maksymalnie na ok. 5 mm, bo bardzo rosną w piekarniku i smarować jajkiem z dodatkiem jednej łyżeczki cukru pudru ( to dla ładnego koloru).  Temperatura pieczenia 160-170 st. C.


Lukier

1 białko
120 - 140g przesianego cukru pudru
sok z cytryny ( opcjonalnie)

Proporcje są oczywiście przybliżone, wszystko zależy od wielkości jajka.
Ubić białko stopniowo dosypując cukier, gdyby był za gęsty dodać soku z cytryny, a jak zbyt rzadki dosypać jeszcze cukru i ponownie ubić. Dekorować wg uznania. Upieczone połówki bombek sklejać najpierw lukrem, a potem dowolnie dekorować.




Jeśli macie jeszcze czas i ochotę na słodkości, zostawiam linki do prezentowanych roku temu świętecznych smakołyków. 


125 komentarzy :

  1. Piękne są Twoje piernikowe ozdoby, ja mam tylko płaskie pierniczki, ale za to całe mnóstwo ;-) Kuszą mnie te bombki od zeszłego roku, ale nie mam foremek, ach!
    I Tobie życzę pięknych, radosnych Świąt, opromienionych miłością. Niech to będzie czas spełnionych marzeń i czułości w sercu.
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. Inkwizycjo! Zatem wpisuję Cię na listę do losowania;)
    Pięknie dziękuję za życzenia i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zyczenia i piekne bombki - chetnie bym takie upiekla tylko skad by tu wziac foremki? :)

    Radosnych Swiat! Pozdrawiam cieplo, Magda.

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie je ozdobiłaś:)) i nie mogę się nadziwić jak zrobiłaś bombki;) czy są puste w środku czy to po prostu kuleczki;))
    piekę podobne pierniki i są pyszne!
    uściski!
    J

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu cuda wiesz?Pierniczki mistrzowskie, bobki bombowe:))
    A ja tobie i twojej rodzinie życzę wszystkie naj tego co Wam potrzebne i tysiąc jeszcze buziaczków ślę

    p.s p[prawda ,że na bombki to przepis idealny? a cierpliwość do nich to trzeba, święta prawda:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Magdo! Może szczęście uśmiechnie się właśnie do Ciebie - trzeba w to wierzyć;)
    Serdecznie pozdrawiam!

    dotblogg! Bombki powstają przez upieczenie najpierw dwóch połówek, które później zlepia się lukrem, w środku są puste;)
    Serdeczności dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. margot! Dziękuję za ten przepis - do bombek idealny!
    Najlepsze życzenia dla Ciebie i Bliskich - ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  8. och rzeczywiście, nie doczytałam.. Radosnych, ciepłych i śnieżnych(!) Świąt! uściski ogromne
    J

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne są te bombki 3D :). Do tej pory robiłam tylko płaskie pierniczki. Te kulki bardzo mi się podobają :)

    Miłego dnia!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu! Usłyszeć to z Twoich ust - bezcenne! Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale wspaniałe piernikowe bombeczki:) cudnie to wygląda:) przeglądam wiele blogów, ale tego jeszcze nie widziałam:) wspaniałe!
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są! Takich jadalnych "bombek" jeszcze nie widziałam ;)
    Zdrowych i spokojnych Świąt Anno Mario!

    OdpowiedzUsuń
  13. scraperka! Jak mi miło, dziękuję! Pozdrowienia!

    Kasiu! Miło mi, że Cię pozytywnie zaskoczyłam! Wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawzajem, Aniu! ;) Rodzinnych, zdrowych i cudownych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nad Betlejem gwiazdka
    pulchna i odświętna
    już umyła w chmurkach
    rączki i oczęta.
    Żeby tam w żłóbeczku
    malec jak okruszek
    spojrzał na nią pierwszy
    jak na bratnią duszę.

    No a ten,
    aniołek najładniejszy,
    biegnie sam
    w ubranku swym najbielszym.
    Biegnie w dół,
    rozchmurza ciemne chmury.
    Nie chce już
    na święta patrzeć z góry [...]

    Najlepsze życzenia dla Ciebie i Twoich bliskich

    A piernikową bombkę miło by było mieć w swoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu zawsze uważałam się za osobę cierpliwą, ale lukrowanie i dekorowanie pierniczków jest ponad moje siły.
    Chciałabym złożyć Tobie jakieś niebanalne życznia, ale wobec Twoich pieknych wpisów wszystko się wyadje być banałem.
    To może tylko tyle? Najpiękniejszych Swiąt. Takich jakie sobie wymarzyłaś.

    Pozdrawiam ciepło,
    e.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu! Dziękuję i przesyłam serdeczne świąteczne pozdrowienia!

    Kamila! DZIĘKUJĘ! Piękne życzenia - wszystkiego dobrego dla Ciebie i Bliskich!

    Poleczko! A mnie to ogromnie relaksuje, zwłaszcza późną nocą - wiele myśli można wtedy uporządkować:)
    Przesadzasz Kochana z tym banałem!
    I niech będzie jak piszesz - na takie Święta czekam!
    Uściski:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne bombki choinkowe! Bardzo chętnie wezmę udiał w losowaniu foremek. Kto wie, może za rok na mojej choince zawisnął takie cuda :)
    Życzę Ci Aniu cudownych chwil z rodziną i spełnienia najskrytszych marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  19. anja! Kto wie?! Może tak - trzymam kciuki i wpisuję na listę;)
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu życzę Ci i Twojej rodzinie Wesołych Świąt, radości, śnieżnej pogody, mnóstwa smakołyków i góry prezentów :)
    Foremki oczywiście fantastyczne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. A z krainy mirabelek22 grudnia 2011 15:31

    w czepku nie jestem urodzona,w totka nigdy nie wygralam,moze tym razem sie uda?

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowności Anno Mario! Przepiękne pierniczki, a te bombki mistrzostwo! Masz rację,ze Alcia zna sie na przepisach,można polegać na niej:).

    Twoje zdjęcia mnie urzekły, a i ustawiam się w kolejce po foremki do wykonania bombek. Chętnie nauczę się cierpliwości ;-).

    Aniu droga, radosnych Świąt , niech Ci się spełni wszystko o czym marzysz, a Święta będą najpiękniejsze.

    Ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu są rewelacyjne. A podpowiesz może (nawet na prajwie) gdzie można takie foremki nabyć? Bo chociaż moje nie wyjdą nawet w połowie tak piękne jak Twoje, to muszę spróbować.

    Spokojnych, rodzinnych Świąt Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Radośnie spokojnych Swiąt:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zwykle pięknie u Ciebie. Wszystkiego najlepszego Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  26. po przeczytaniu tego posta odnoszę wrażenie, że Święto jest tu i teraz:) i że nie trzeba czekać do soboty:))) piernikowe bombki idealnie wpisują się w ten klimat:)) ps. Aniu przesyłka-niespodzianka doszła dzisiaj i bardzo nam się podoba:) dziękujemy! pozdrawiamy razem z moim Niedźwiedziem i życzymy udanych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  27. pieknych, cieplych, spokojnych, rodzinnych swiat :)
    (piernikowe bombki rewelacyjne. podziwialam zdjecia i zastanawialam sie jak takie cuda sa mozliwe. myslalam nawet przez chwile, ze moze w srodku kryje sie jakis okraglutki owoc :) do glowy mi nawet nie przyszly bombkowe foremki. a pozniej przeczytalam Twojego posta i po raz miliardowy pomyslalam 'glupia ja' :))
    pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  28. Ewo! Ogromnie dziękuję:) A wiesz te foremki to z tego naszego sklepu - został przeniesiony w nowe miejsce, jest teraz większy i takie w nim cuda, że dech zapiera! Przyjeżdżaj i idziemy na zakupy;)

    A z krainy mirabelek! Czy Ty wiesz, że ja od paru tygodni ciągle o Tobie myślę?! Zastanawiałam się czemu się nie odzywasz. Twój wpis to taki miły prezent:)

    Majano! O tak Ala zna się na rzeczy!
    Ustawiaj się koniecznie - stanie w kolejce to może nie, ale wykonywanie tych bombek to cudowna lekcja na temat "cierpliwość". Uściski i najlepsze życzenia dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Karolina! Jasne, że powiem, to nie jest tajemnica - choć chyba i tak niewiele to da, bo masz tu do mnie dość daleko... Foremki kupuję w Czechach, Są tu powszechnie używane. Jeśli nie będziesz miała szczęścia w losowaniu, mogę Ci kupić i wysłać - daj tylko znać, może mailem?
    Pozdrowienia świąteczne:)

    Basiu! Bardzo dziękuję i Tobie wszystkiego dobrego życzę:)

    Olciaky! Dziękuję bardzo! Cmok:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Jswm! Przesyłam Ci mnóstwo pozdrowień, niech ten czas będzie wyjątkowy!

    Gosiu! Bardzo się cieszę, że doszło na czas, chciałam zdążyć przed Świętami:) Siedząc sobie teraz pod pięknie oświetloną jemiołą też nie mogę oprzeć się wrażeniu, że Święta już są...
    Pozdrowienia!

    domolubna! Nic nie jest takie jakim się wydaje;)
    Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu, u mnie też są już święta.Dzięki Twoim magicznym pierniczkom i życzeniom.
    I ta bombka,ach!
    Uściski Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  32. Amber! Cóż za wyjątkowy czas - Ty u nie, ja u Ciebie... Niech tak pozostanie.
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję za piękne życzenia i nawzajem, wszystkiego dobrego :)
    Pierniczki cudne !

    OdpowiedzUsuń
  34. takie piernikowe bombki idealnie pasowałby do mojej zeszłorocznej podłaźniczki :)))))))) W tym roku mamy choinkę na życzenie córy, ale od przyszłego roku znowu będzie podłaźniczka :)))) bo bardziej pasuje do mnie i do moich drewnianych robótek :)))))) Z pewnością zawisną na niej słomkowe ozdoby a koło nich ... piernikowe bombki! :))))))))
    Kochana Anno-Mario życzę Ci wielu wspaniałych wypieków, wielu cudownych chwil i ogromnej ilości uśmiechniętych buź cieszących się z Twoich smakowitości!
    Ciesz nas sobą jak najdłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Grażyno!Dziękuję i moc pozdrowień przesyłam:)

    Aneto! To będzie z pewnością piękna choinka! Piękne życzenia - bardzo dziękuję! Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu, wszystkiego dobrego. Przede wszystkim sopkojnego i radosnego czasu z Najblizszymi!

    Pozdrawiam cieplo!

    PS Bombki piernikowe sa cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana choc wiem, ze te Święta będą smutne w sercu to postaram się, aby usmiech nie schodził z naszych ust:) ....a Tobie Kochana i Twojej Rodzinie życzę w te Święta i na nadchodzacy Nowy Rok przede wszystkim zdrowia, spokoju ducha i opieki Bożej Dzieciny ...jak będzie to to będzie wszystko:)
    ...a co do bombkowych pierników to cudne są ...dopisuję się wieć do foremkowej listy:)
    wielki Buziak Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Aniu - korzystając z ostaniej mozliwej okazji przesyłam moc serdecznych życzeń na nadchodzące BN. Wiele, wiele rodzinnych radości, smakowitości życzyć nie muszę - masz je jak w banku ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Agnieszko! Jak miło Cię widzieć:) A jeszcze milej czytać Twoje życzenia! Dziękuję i Tobie przesyłam serdeczne pozdrowienia!

    Jolu! Oby smutek zastąpiła w końcu radość...
    Wszystkiego dobrego! Jesteś wpisana;)

    Patko! Dziękuję! Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudne pierniczki, Aniu. Życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  41. Aniu, ja naprawdę nie mam pojęcia, gdzie Ty wynajdujesz te wszystkie foremkowe cudowności. Najpierw łyżeczki czekoladowe, teraz bombkowe cuda. Doprawdy, prawdziwy z Ciebie tropiciel ciekawostek! ;)

    A na nadchodzące Święta życzę Ci po prostu spełnienia marzeń i oby ten czas był czasem radości i rodzinnego ciepła. Niezapomnianym.

    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  42. Podziwiam wszystkich,ktorzy tak cudnie dekoruja pierniczki,ilez to cierpliwosci trzeba miec......ja tak nie umie,, wiec sie Twoimi pozachwycam przez dluzsza chwilke :) moge???
    Zycze Tobie i Twoim bliskim zdrowych i radosnych Swiat i spelnienia marzen w Nowym Roku- pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Haniu! Jak mi miło, dziękuję! Wszystkiego dobrego!

    Oliwko! Tropiciel ciekawostek kuchennych - to ja;DDD
    Dziękuję za życzenia i serdeczności wysyłam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Gosiu! Jasne, ale ja muszę się jeszcze wiele nauczyć!
    Cudownych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepiękne pierniczki, uroczy stroik! Wspaniałych, miłych Świąt życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. masz talent, spokojnych świąt życzę

    OdpowiedzUsuń
  47. Saratelka! I Tobie wszystkiego dobrego! Pozdrawiam:)

    Tomaszu! Dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Aniu! Cudowności, smakołyków i postoju : Niespiesznych i pieknych Swiat :) ucalowania :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zdrowych, pogodnych Świąt!Niech będą takie o jakich marzysz!
    nie mogę się napatrzeć na Twoje smakołyki!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Pierniczkowe bombki to prawdziwe cudo! W tym roku dopadła mnie gorączka i to niekoniecznie świąteczna- przeprowadzam się. Z chęcią bym takie bombki upiekła, ale nie mam już niestety czasu, może za rok..
    Ciepłych i pogodnych, a także pierniczkowych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Magdo! Właśnie takie mają być - oby się spełniło:) Uściski!

    Olu! Patrz do woli;) Wszystkiego dobrego!

    burczymiwbrzuchu! Bomki poczekają, teraz ciesz się nowym miejscem! Wszystkiego dobrego - pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękne są te pierniczki. Ale jeszcze piękniejsze są Święta o jakich piszesz. U nas w tym roku przy rodzinnym stole o jedną osobę mniej:( Dla mnie to dość smutne Święta, ale jednocześnie będą pełne jeszcze większej miłości dla tych którzy są. Tobie Kochana życzę radosnych magicznych i pachnących Świąt z tymi, których kochasz! Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  53. Mar! Właśnie - darzmy miłością, tych których mamy przy sobie...
    Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Bliskich!

    OdpowiedzUsuń
  54. Muchas gracias por tu comentario en mi blog! tu blog es fantástico y estas galletas preciosas! un beso

    OdpowiedzUsuń
  55. śliczne pierniczki!
    a z okazji zbliżających się świąt, życzę Ci bardzo dużo ciepła - nie tylko tego, buchającego z kuchennego piekarnika ! Wesołych! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. fresaypimienta! Welcome:) Thank you for visiting my blog and for your kind words:)
    All the best for you!

    maddie! Dziękuję! Wszystkiego dobrego!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  57. cudne pierniczki:)

    Kochana Aniu, Tobie i Twoim bliskich życzę
    Wesołych i Spokojnych Świąt,
    Wszystkiego dobrego i słodkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Aga! Dziękuję Ci bardzo i wzajemnie dla Ciebie - wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  59. Aniu, życzę Tobie i wszystkim Twoim Bliskim wiele radości, uśmiechu, zdrowia i pogody ducha w ten Świąteczny Czas :) Aniado
    Ps. Pierniczki oczywiście rewelacyjne! Nic tylko umierać z zazdrości ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Aniu, dokładnie tak, żeby te wszystkie życzenia się spełniały, i nie tylko od święta.. :)

    Samych dobrych chwil Ania, Tobie i Twoim Bliskim :**

    OdpowiedzUsuń
  61. Aniu! Dziękuję Ci bardzo za pamięć i życzenia! Nie zgadzam się jedynie ze zdaniem o pierniczkach - powiedziałabym "nic tylko piec";D
    Uściski Aniu dla Ciebie i Bliskich!

    Monika! Jak miło przed snem czytać Twoje życzenia:)
    Wszystkiego dobrego, nie tylko na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  62. Aniu, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia, serdeczności

    N

    OdpowiedzUsuń
  63. Nino! To niesamowite - ja właśnie kolędowałam z życzeniami u Ciebie:)
    Dziękuję i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  64. Niech będą pełne radości i spokoju:) Wesołych Świąt, Aniu!!

    OdpowiedzUsuń
  65. Najserdeczniejsze życzenia, dużo uśmiechu i spełnienia wszelkich marzeń życzy Beata :) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  66. Aniu kochana:)Wszystkiego dobrego dla Was:) Czasu dla siebie, dla bliskich, może wieczoru nad ulubioną grą:) abyście byli razem:) Wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Aniu dziękuję. Odezwę się po Świętach do Ciebie. A teraz spokojnych, cudownych i magicznych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  68. deZeal! I Tobie tego samego życzę! Uściski:)

    Beato! Serdecznie dziękuję za życzenia! Oby te Święta były takie, o jakich marzymy! Przesyłam pozdrowienia:*

    Agnieszko! Dziękuję:) Ściskam całą Waszą czwórkę - radujcie się sobą!

    Karolina! Oczywiście:) Dobrych Świąt! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Dla Ciebie również pięknych,zdrowych i przede wszystkim ciepłych świąt! i łapania ulotnych chwil codzienności-najpiękniejszych:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  70. Monisiu! Piękne życzenia! Dziękuję i pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Przepiekne! Mnie w tym roku nie starczylo juz cierpliwosci na ozdabianie pierniczkow niestety ;)

    Pozdrawiam Cie bardzo serdecznie zyczac Ci radosnych i pogodnych Swiat! Oraz wspanialego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Bea! Dziękuję:) Znam to pojęcie braku czasu, chyba wszystkim nam niestety coraz bardziej doskwiera...
    Wspaniałych Świąt dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  73. Za oknem ciemno,
    cichutko puszyste ścielą się płatki.
    Niech serca się z sercem podzielą
    jak wigilijnym opłatkiem.

    Muffingirl

    OdpowiedzUsuń
  74. muffingirl! Dziękuję Ci bardzo za wizytę i życzenia! Piękne słowa - niech się spełnią!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Aniu :) Wszystkiego dobrego!! Najlepszego!!

    OdpowiedzUsuń
  76. Wesołych Świąt Kochana! :)*

    wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  77. I tobie wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękne te pierniczki i wspaniale spisują się jako ozdoby choinkowe :)
    Cudownych i pysznych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Magdo! Ja wolę je od tradycyjnych bombek, których przecież nie można ukradkiem podjadać;D
    Wszystkiego dobrego!

    fotoala! Bardzo dziękuję i również życzę wyjątkowych Świąt! Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  80. A z krainy mirabelek24 grudnia 2011 15:02

    anno mario ja tez o tobie mysle,ba!zagladam codziennie ,czasem chce cos napisac ale ..ty tak cudnie piszesz ze mi dech zapiera,wiec wole pomilczec w zachwycie:)
    dobrych swiat zycze niech pachna dziecinstwem!

    OdpowiedzUsuń
  81. Wesołych Świąt Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  82. A z krainy mirabelek! Dziękuję, że napisałaś:) Cudownie mieć świadomość, że jest Ktoś tak miły i serdeczny, jak Ty po drugiej stronie! Uściski!

    Maniu! Bardzo dziękuję! Wszystkiego dobrego dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Rodzinnych Świąt dla całej Twojej Rodziny!!!

    OdpowiedzUsuń
  84. myniolinko! I dla Ciebie wszystkiego dobrego! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Cudownych, pogodnych, rodzinnych i smakowitych Świąt dla Ciebie Ciebie i Twoich najbliższych!

    OdpowiedzUsuń
  86. Aniu, życzę zdrowych, pogodnych, wesołych i smakowitych świąt dla Ciebie i Twoich bliskich. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  87. ach, moja Droga!
    pragnę Ci życzyc... spełnienia marzeń. ciepła rodzinnego i magii. prawdziwej, domowej atmosfery. Wesołych Świąt! ;*

    PS: cudowny post. i te bombki piernikowe, cuda!

    OdpowiedzUsuń
  88. Kaś! Pięknie dziękuję! Snów świątecznych;)

    Haniu! I dla Ciebie wszystkiego dobrego!

    Karmel-itko! Dziękuję za świąteczne odwiedziny i życzenia! Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  89. Zdrowych, wesolych i smakowitych Swiat! I troche spacerow zeby spalic te wszystkie swiateczne przysmaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Arku! Tak właśnie zamierzam zrobić:) Dziękuję Ci bardzo za świąteczne odwiedziny! Uściski:*

    OdpowiedzUsuń
  91. Zdrowych , pogodnych i radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  92. Atino! Serdecznie dziękuję! Wszystkiego dobrego w Święta (i nie tylko;)

    OdpowiedzUsuń
  93. Niech spotkanie z Nowonarodzonym będzie odzwierciedleniem miłości która ma źródło w Bóg.Niech ta miłość pozwoli doświadczyć dobra i pokoju na codzień. Niech będzie też świadectwem, które naśladowane będzie budowało Jego Chrystusowe Królestwo.

    OdpowiedzUsuń
  94. Anno-Mario, przyjmij ode mnie życzenia zdrowych i wesołych Świąt Narodzenia Pańskiego :) piękne ozdoby choinkowe! piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  95. aldi! Bardzo dziękuję za życzenia! Pozdrawiam Cię świątecznie:)

    Kasiu! Wspaniałych Świąt! Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  96. Aniu życzę cudownych, magicznych i pełnych rodzinnego ciepła Świąt. Pozdrawiam świątecznie.
    Pierniczkowe bąbki po prostu mnie urzekły. Poszukam takich foremek i spróbuję zrobić za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  97. urtico! Bardzo dziękuję:) A może poczekaj jeszcze na wyniki losowania - już wkrótce!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  98. bardzo mi się podobają te bombki, takie oryginalne:)
    Wesołych Świąt Aniu:)

    P.S.
    czekam na adres ale w mojej skrzynce jakoś ciągle pusto:)

    OdpowiedzUsuń
  99. Piegusku! Jaka miła świąteczna wizyta! Dziękuję:)
    Trochę mi pamięć wywietrzała w tej sprawie skrzynki, ale już z radością pędzę nadrobić;D
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  100. Anno-Mario, spokoju, radości i samych cudownych chwil w ten piękny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Cudne te piernikowe bombki:)
    Mam nadzieję, że świąteczne dni upływają Ci w radosnej atmosferze, wśród najbliższych.
    Wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  102. Cynthio! Pozdrawiam i dziękuję! Czas to wspaniały!

    Konwalie! Chwile upływają wspaniale.
    Pozdrawiam Cię!

    OdpowiedzUsuń
  103. Piernikowych Świąt i dużo, dużo radości, wszelkich spełnień , Anno-Mario!

    OdpowiedzUsuń
  104. Anno! Bardzo dziękuję:) I dla Ciebie wszystkiego dobrego! Uściski:*

    OdpowiedzUsuń
  105. wowo....looks lovely..
    just found your space...amazing space you have..
    excellent posts with nice presentation..
    Am your happy follower now..;)
    do stop by mine sometime..
    Tasty Appetite

    OdpowiedzUsuń
  106. Jay! Welcome:)
    Thank you for visiting my blog and for your nice comment!
    Best greetings!

    OdpowiedzUsuń
  107. Oh, those are the prettiest gingerbreads I have ever seen!

    Best wishes for 2012!

    Cheers,

    Rosa

    OdpowiedzUsuń
  108. Rosa! Thank you so much! I'm pleased to hear that!
    All the best for you!
    Cheers!

    OdpowiedzUsuń
  109. Piękne piernikowe ozdoby. U mnie w tym roku też pierniki wiszą na choince.
    Pysznego, uśmiechniętego Nowego Roku Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Evitaa! Ja od kilku lat zawieszam na choinkach niemal wyłącznie piernikowe ozdoby;)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam Cię:)

    OdpowiedzUsuń
  111. Jak zawsze pięknie napisane :-) ja się spóźniłam z życzeniami ale cieplutko składam za to na nadchodzący Nowy Rok 2012, żeby był lepszy i najpiękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  112. Małgosiu! Ależ to nic nie szkodzi! Wszystkie ciepłe i serdeczne słowa są zawsze na czas! Dziękuję i również Tobie życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  113. Anno-Mario! Dziękuję za dobre słowa!
    Życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  114. a.grey! I wzajemnie - z podziękowaniami i najlepszymi życzeniami!
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  115. Aniu droga, szczęściara ze mnie, bo mogę je podziwiać u Ciebie i u siebie (oczywiście od Ciebie). Serdecznie Ci dziękuję. Sprawiłaś mi wielką niespodziankę. Pozdrawiam Cię serdecznie - poświątecznie. Wysłałam Ci @.

    OdpowiedzUsuń
  116. Z ostatnią kartką kalendarza zerwij wszystkie złe nastroje. Zapomnij o wszystkich nieudanych dniach, przekreśl niewarte w pamięci chwile i wejdź w Nowy Rok jak w nowej sukni wchodzi się na najwspanialszy bal świata.

    Szczęśliwego Nowego Roku 2012 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Lo! I u mnie też jest kawałek Twoich świąt - bardzo dziękuję!
    Cieszę się, że prezent dotarł - mam nadzieję, że w całości;)
    Dziękuję za mail - obiecuję odpisać jeszcze w tym roku;D
    Uściski!

    Wiktorianpl! Dokładnie tak mam zamiar zrobić!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  118. I Tobie zdrowych i radosnych świąt życzę :) pierniczki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wizytę na moim blogu :)

Drukuj przepis

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails